Klausiate – atsakome: Kaip turėčiau elgtis, pastebėjęs, jog įsigijau nekokybišką maisto produktą?

Išties tokių situacijų pasitaiko, todėl visada pravartu žinoti, kad pirmiausia, kol nesibaigė produkto tinkamumo vartoti terminas, turite kreiptis į pardavėją (turėkite su savimi įsigijimo kvitą) ir reikalauti jį pakeisti kitu, tinkamos kokybės produktu, arba grąžinti jį pardavėjui ir reikalauti sumokėtų pinigų. Atminkite, kad nekokybiški maisto produktai keičiami arba grąžinami pirkimo vietoje.

Priekaištus dėl nekokybiškų produktų ar viešojo maitinimo paslaugų visų pirma turite išsakyti prekybos vietos ar maitinimo įstaigos atsakingam asmeniui.

Teisės aktai numato, kad pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą ir patį produktą. Prašyme nurodomi produkto trūkumai ir pirkėjo pasirinktas vienas iš aukščiau jau paminėtų reikalavimų. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas arba kitas produkto pirkimą–pardavimą iš to pardavėjo patvirtinantis dokumentas. Jei pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, jis privalo pateikti jam išsamų, motyvuotą atsakymą raštu.

Jei vis dėlto geranoriškai nepavyksta susitarti ar manote, kad jūsų, kaip vartotojo, teisės buvo pažeistos, – apie tai praneškite mums, Valstybinei maisto ir veterinarijos tarnybai, internetu užpildę anketą https://bit.ly/2QYvmeO, el. paštu skundai@vmvt.lt arba nemokama telefono linija 8 800 404 03 (visą parą).

Atnaujinta:
2021-05-07
Atgal